Tylko Ty i ja…

Ty zaś gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie. Mt 6, 6

Pewnie próbowałeś modlić na przeróżne sposoby… Nie wiem, czy odnalazłeś już formę, która odpowiada Twojemu sercu… Ja natomiast uwielbiam ciszę, swoją izdebkę, zamknięte drzwi i moje bycie sam na sam z Panem… Jestem wtedy z dala od problemów i gwaru tego świata… Umysł wycisza się i zaczyna wsłuchiwać się w cichy szept Boga… Wiem, że brzmi to zbyt idealistycznie… Pewnie, że często jest walka z rozproszeniami… Kto jej nie ma?…
Zachęcam Cię dzisiaj, abyś szukał jak najczęściej swojego zacisza, w którym będziesz sam na sam z Bogiem… Wylewaj przed Nim swoje serce… Nie bój się powiedzieć Mu wszystkiego co czujesz… On chce słuchać Ciebie … Zawsze chce…
Podzielę się budującym świadectwem, które wczoraj usłyszałem od mężczyzny, który od kilkudziesięciu lat jest w formacji… Pewnego razu na rekolekcjach miał wygłosić konferencje o modlitwie… Podpowiedzi książkowe nie przekonały go swoimi treściami. Postanowił otworzyć się na Ducha Świętego i powierzył Mu to co ma mówić. Podczas konferencji czuł, że Duch go prowadzi. Po kliku dniach przyszedł do niego mężczyzna, który miał duże problemy z modlitwą (prowadził bardzo szybki tryb życia).Podziękował mu i powiedział, że po raz pierwszy otworzył się na Boga. Poszli przed Najświętszy Sakrament, spłakał się jak dziecko. Czuł się, jak nowonarodzony. Po raz pierwszy powiedział do Boga ,,Bierz mnie całego” – cały jestem Twój… Pan dał mu ten czas i tego człowieka, aby wlać w Jego serce łaskę wielkiego pragnienia modlitwy…
Czy powiedziałeś już kiedyś do Boga: bierz mnie całego, całe moje życie, wszystkie sfery, pragnienia i marzenia? Może dzisiaj jest ten dzień… Nie czekaj… Życie ucieka…
Panie Tobie oddaje każde bicie mojego serca… Cały jestem Twój…
Dzisiaj polecam dzieło utalentowana kleryka…

Posted on Czerwiec 17, 2015, in Słowo z mocą! and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

