WYPŁYŃ NA GŁĘBIĘ najlepszym blogiem tematycznym na Radomskim Plebiscycie Blogowym

Pragnę z radością oznajmić, że blog Wypłyń na głębię został uznany najlepszym blogiem w kategorii blog tematyczny na Radomskim Plebiscycie Blogowym. To pierwsze takie wyróżnienie. Dziękuję wspaniałym organizatorom, jurorom i blogerom biorącym udział w plebiscycie. Cieszy mnie taka integracja i motywacja Radomskiej Blogosfery. Brawo Honorata! Ujęły mnie także słowa jednego ze sponsorów, który powiedział, że podziwia ludzi z pasją i uwielbia ich słuchać. I o to chodzi! Wielkie TAK DLA PASJI! Dla mnie pasją jest Bóg. I cieszę się, że ktoś  to zauważył.
Szczególne podziękowanie należy się tym, którzy codzienne karmią się Bożym Słowem i moją skromną i nieudolną interpretacją. Tak naprawdę to największym sukcesem jest dla mnie codzienne klękanie przed tym słowem. Mam nadzieję, że Wasze wypływanie na głębię z Jezusem jest równie piękne. A jeśli ja mogę się do tego choć trochę przyczynić, to jestem tym bardziej szczęśliwy. Wspomnę jeszcze trzy motywatorki, które sprawiły, że blog funkcjonuje, ma wielki zasięg i wziął udział w plebiscycie. Dziękuję Esterze za modlitwę, Małgorzacie Gut za wsparcie w budowaniu zasięgu bloga oraz Anecie Wygonnej za zachętę do pokazania bloga szerszej grupie odbiorców.
Więcej na www.radomskiplebiscytblogowy.pl

Fot. Zbigniew Biel, któremu także bardzo dziękuję!

Posted on Maj 20, 2017, in Słowo z mocą!. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. Wielkie gratulacje !

    Lubię to

  2. Gratulacje i Bóg zapłać za codzienną interpretację Słowa Bożego na którą zawsze czekam z radością.

    Lubię to

  3. W pełni zasłużona nagroda! Przyznam, że dopiero nadrabiam, bo nie zdążyłam dokładnie zapoznać się z księdza blogiem przed galą i jestem pod ogromnym wrażeniem. Przepiękne miejsce w sieci, jedyne w swoim rodzaju 🙂

    Lubię to

  4. Księże Danielu – cieszę się i gratuluję!
    . Księdza posty są piękne i dające dużo nadziei:)
    s. Judyta

    Lubię to

  5. Ksieze Danielu Wielkie gratulacje.Ja osobiście codziennie czekam na piękne rozważania Słowa Bożego a jestem już starsza panią A załączniki są dobrane rewelacyjnie.

    Lubię to

  1. Pingback: Ikoną być, czyli Radomski Plebiscyt Blogowy po raz drugi! - Freelance Mama

Skomentuj

